سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دختری از مردی پرسید :
چرا تا مرز دیوانگی عاشق کسی میشوم
در حالی که میدانم در نهایت به اون نمیرسم ؟
مرد جواب داد:
به من بگو چرا زندگی میکنیم
در حالی که میدانیم در آخر می میریم !؟
هیچی دیگه
دختره هم زد تو دهنش
گفت سوال منو با سوال جواب نده  !

 

********

یارو مخاطب خاصش زنگ زده با گریه میگه :
پویا میخوان منو از تو جدا کنن ،
داره واسم خواستگار میاد !
پویا نمیدونم قراره چی بشه ؟!
وااااای خدای من اگه جوابم مثبت باشه چی ؟
هیچوقت خودمو نمیبخشم !
من

خواستگار

اسماعیل فلاح خبرنگار اعزامی صدا و سیما

 

**************

یه شب خونه تنها بودم یهو صدای خنده از حیاط شنیدم ،
گفتم برم بیرون ببیم کیه …
رفتم تو حیاط و چند متری رفتم جلو وایسادم بازم دیدم میخنده ،
بازم یه خرده رفتم جلو وایسادم ، بازم صدای خنده اومد !
داشتم خودمو خراب میکردم ولی بازم رفتم جلو …
الان فهمیدین حیاطمون بزرگه
یا بازم برم جلو ؟؟

 

**************

یادش بخیر بچه بودیم وقتی معلم بهمون اجازه میداد بریم دستشویی،
انگار بلیت سفر به اروپا بردیم !

 

**************

آن چیست که چشم دارد ولی نمیبیند ؟
پا دارد ولی حرکت نمیکند ؟
بال دارد ولی پرواز نمیکند ؟
نوک دارد ولی غذا نمیخورد ؟

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.پرنده ی مرده‏ !!‏‏

**********

یکی از تفریحات دهه شصتیا و هفتادیا این بود که
به یکی میگفتن پیشونیتو پاک کن و در همین حین چونشونو میخاروندن،
بعد اون یارو گیج میشد چونشو پاک میکرد !

**********

به لقمان گفتند با چی میای اینترنت ؟
گفت : با بی ادبان !

 

****************

دکتر برای تست کردن سه تا دیونه یه سیب میزاره روی میز و میگه :
هرکس اسم این میوه رو درست بگه آزادش می کنم
اولی میگه : انگور
دومی میگه : چغندر
سومی میگه : سیب
سومی رو آزادش می کنن ،
وقتی به محوطه ی تیمارستان میرسه میگه :
سرتون کلاه گذاشتم اون خیار بود !!

 

*********************

ارتباطات توی ایران اینجوریه که به طرف ایمیل میزنی
بعد باید اس ام اس بفرستی “ایمیلتو چک کن”
بعد باید زنگ بزنی بگی “اس ام اساتو
چک کن” !




تاریخ : سه شنبه 92/4/4 | 11:46 صبح | نویسنده : زهـــــــــــــــــــــــرا:( | نظر

  • فصل زمستان
  • ستاره های نوجوان
  • فروش بک لینک
  • سیتی جاوا